I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و ظهر بخیر...

امروز صبح ساعت 6:30 صبح (ساعت 12 ظهر به وقت کره) دومین موزیک ویدیوی آلبوم سولوی یونگ هوا با نام One Fine Day منتشر شد.

تم احساسی و عاشقانه ای داره!

حجم:57MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت14:49---23 خرداد 1394
من فکر کنم از یونگ هوا خوشم میاد
و مطمئنم که اونم منو ببینه ازم خوشش میاد و عاشقام میشه


لی بونا
ساعت16:07---2 بهمن 1393
سلام....
خیلی قشنگ بود و البته احساسی.
یه جورایی ادم افسردگی میگرفت اما تهش روی پله برقی برگشتن همدیگرو دیدن خیلی یه جوری بود!ادم خیلی دلش میسوخت.
کلا خیلی پر احساس بود.
فکر کنم یونگ یه شکست عشقی داشته.
ممنون.
پاسخ: فک نکن!!! مطمئن باش که داستان عشقیه مشابه داشته تو گذشته ش!


کیارا
ساعت23:24---1 بهمن 1393
وای محشر بود اون احساسات تو صورتش تو حلقم
ناراحتی از سر و صورتش میبارید بعد صحنه رو کات میکردن دوباره همون یونگ هوا ی همیشگی بودد خوبه بازیگریشم خوب شده
عااااااااااااالی بود
پاسخ: من نظر دیگه ای دارم!!!! یه حسی بهم میگه یونگ هوا داستان عشقیه مشابه تو زندگیش داشته :دی


Nikoo
ساعت17:39---1 بهمن 1393

غم عالم ريخت روسرم
پاسخ: :((


من
ساعت11:36---1 بهمن 1393
موزیک ویدئوش....بذار من هیچی نگم
پاسخ: :ایکس


arad
ساعت19:03---30 دی 1393
اشکم در اومدخیلی قشنگ خوند واقعا عالی بود
پاسخ:آره خیلی آهنگ غم انگیزی بود!


Mohammadreza
ساعت18:01---30 دی 1393
One Funny Day ، من دیگه صحبتی ندارم
پاسخ: خسته بودم!!! میفهمی؟ خسته!


پریسا
ساعت16:57---30 دی 1393
عاشق ریتم آهنگشم یعنی فوق العادست این بشر
پاسخ: ME Too


sara
ساعت16:19---30 دی 1393
واااااااااااییی
من مررررررررگ.....


سوگل
ساعت16:19---30 دی 1393
سلام
شما که اینقدر خوبید زود ایناهارو گذاشتید یه بزرگ مردی کنید پشت صحنه رو هم بزارید لطفا باشه
پاسخ: پشت صحنه که یه ویدیوی 2 دقیقه ای از عکس برداریش هست حتما میذارمش


پوران
ساعت16:14---30 دی 1393
هادی از صبح دارم خودمو به در و دیوار میزنم تا شماها بیاین من یکم ابراز احساسات کنم!
پاسخ:به خودمم کل روز نابود بودم...ساعت 7 صبح کل موزیک ویدیو رو تو 20 ثانه دیدم و فقط سریع گذاشتمش آپ بشه!


پوران
ساعت16:08---30 دی 1393
ااااااااااااااااااااااااا
نظری ندارم فقط میخوام جیغ بزنم!
چرا اینقدر اهنگ سازی و خوندنش فوق العاده اس؟؟؟؟
حتی شعرش!
پاسخ: چون که اسم این بشر یونگ هواست :ایکس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com